Delegacje – co powinno się wiedzieć

Delegacje – co powinno się wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. Jeśli wyjazd jest zaledwie na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas wiązać, dotyczyć. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być znane każdemu kto potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria jakie są organizowane przez: inicjatywa Dzięki temu zdobędziemy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.